سرزمین من، آریای من

شب در چشمان من است
به سیاهی چشمهایم نگاه کن
روز در چشمان من است
به سفیدی چشمهایم نگاه کن
شب و روز در چشم های من است
به چشمهایم نگاه کن
پلک اگر فرو بندم
جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت
حسین پناهی



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت15:24---25 اسفند 1391
سلام خوبی ممنون که به سایتم سر زدی
وب تو هم خیلی خوبه

راستی تو قبلا منو به اسم امیرحسین لینک کردی سایت قبلیم amirdl90.rozblog.com
بود اگه میشه یه پیوند هم واسه سایت جدیدم تو وبت بزار به نام کلیک آنلاین
منم تو رو با هر اسمی دوس داری لینکت میکنم

منتظر جوابت هستم
خدافظ دوست من


hadi
ساعت22:27---5 دی 1391
ه نام صاحب شانس

« با عشق هم چیزممکن است.»



موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید.



این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود.



یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشید.

توجه کنیدکنانتین ارلاس درسال1958نامه را دریافت نمودو ازمنشی خودخواست تا 12کپی تهیه نموده وآنهاراارسال نماید چند روزبعداودرلاتاری دومیلیون دلاربرد


حسن
ساعت22:24---22 آبان 1391
سلام وبلاگ خيلي قشنكي داري اي كاش منم توش لينك كني اگر لينك كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن وادرسwww.hasan.pear.loxblog.comبعد به وبسايتم بيا نظرتو بده تا منم بفهم لينكت كنم اولين نيستيم ولي بهترينيم با ما به روز باشيد منتظرتان هستيم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, توسط الهه |